30 листопада 2023 року на базі Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти лабораторією STEM-освіти проведено інструктивно-методичну нараду «Особливості реалізації II (концептуально-діагностичного) етапу інноваційного освітнього проєкту за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» для працівників закладів загальної середньої освіти області, що беруть участь у проєкті.
Мета заходу полягала в ознайомленні педагогічних працівників з особливостями проведення ІІ (концептуально-діагностичного) етапу інноваційного освітнього проєкту, розширенні спектру професійних знань учасників наради у підвищенні методичного та практичного рівнів фахової компетентності щодо впровадження STEM-освіти та сприяння розвитку творчого потенціалу, обміні інноваційними практиками у створенні та функціонуванні STEM-центрів.
Вітання учасникам заходу висловив Ігор Михайлович Вітенко, заступник директора Тернопільського ОКІППО з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва, кандидат географічних наук, доцент, а також акцентував увагу на актуальності формування STEM-орієнтованого освітнього середовища як вектора становлення сучасної освіти.
З практичними аспектами реалізації II (концептуально-діагностичного) етапу проєкту ознайомила учасників наради Людмила Андріївна Кучер, методист, в. о. завідувача лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО.
Зоряна Петрівна Миколів, методист лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО, розкрила особливості використання сучасних освітніх інструментів для підвищення рівня цифрової компетентності школярів.
Василь Ярославович Гайда, методист відділу навчальних предметів природничо-математичного циклу, технологій та фізичної культури, лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО, доктор філософії, провів майстер-клас на тему «Особливості формування дослідницької компетентності та алгоритмічного мислення учнів шляхом реалізації STEM-проєктів на основі робота mTiny та гри для навчання дітей програмування Scottie Go!».
Освітяни області обговорили актуальні проблеми, обмінялися досвідом та інноваційними ідеями щодо реалізації ІІ (концептуально-діагностичного) етапу інноваційного освітнього проєкту в закладах загальної середньої освіти області.
Висловлюємо щиру вдячність за активну взаємодію та плідну співпрацю всім учасникам інструктивно-методичної наради.